П`ятниця,  29.03.2024, 


81600, Львівська область, м.Миколаїв,
вул. Чайковського, 18, тел: (241) - 52-292, 51-417

Головна Мій профіль Вихід RSS
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

 

Реєстраційна служба Миколаївського районного управління юстиції

повідомляє про можливість громадян одержати необхідну інформацію щодо послуг Укрдержреєстру,

а також можливість оформити необхідний пакет документів та надіслати його до реєстраційної служби через відділення УДППЗ «Укрпошта»


Це стало можливим завдяки реалізації програми «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», чому передувало підписання Меморандуму про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг між Державною реєстраційною службою України та Українським державним підприємством поштового зв’язку «Укрпошта» та затвердження Регламенту взаємодії Державної реєстраційної служби України та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» щодо забезпечення спрощеного доступу до адміністративних послуг.

Зокрема, у відділеннях поштового зв’язку УДППЗ «Укрпошта» надається така інформація:

перелік адміністративних послуг,

інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, адреси та поштові індекси суб’єктів надання адміністративних послуг;
зразки бланків заяв (реєстраційних карток) (далі – заява) та зразки їх заповнення, в яких заявник повинен зазначити відповідну достовірну інформацію.


Як оформити послугу:

Крок 1:
завітайте до відділення Укрпошти, одержіть консультацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформлення пакета документів для їх отримання (або запитайте про послугу у свого листоноші).
Крок 2:
заповніть заявку та оформіть необхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги.
Крок 3:
відправте (або передайте через листоношу) заявку та пакет документів і очікуйте замовлений документ.


Встановлено такі основні вимоги щодо порядку приймання та пересилання документів поштовими відправленнями суб’єктам надання адміністративних послуг:

1. Перелік документів, які надаються заявником до відповідної заяви з отримання адміністративної послуги, встановлюється згідно з чинним законодавством, а також відповідними наказами Укрдержреєстру. Види послуг та перелік документів, що подаються заявником - відображені у додатку 1 до Регламенту.

2. Працівникам відділень поштового зв’язку Укрпошти забороняється вимагати від заявників інші документи, не передбачені чинним законодавством та додатком 1 до Регламенту.
3. Заповнена заява підписується заявником особисто та подається разом з відповідним пакетом документів для перевірки працівнику відділення поштового зв’язку Укрпошти. У заяві зазначається порядок отримання документа за результатами надання адміністративної послуги (засобами поштового зв’язку або особисто в структурних підрозділах територіальних органів Укрдержреєстру).

4. Працівник відділення поштового зв’язку Укрпошти здійснює ідентифікацію особи, яка звернулася за отриманням адміністративних послуг, шляхом перевірки паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, особи без громадянства чи іншого документа, що посвідчує особу заявника.

5. Працівник відділення поштового зв’язку Укрпошти приймає до відправки заяву з відповідним пакетом документів до запитуваної адміністративної послуги та надсилає поштовим відправленням відповідно до виду поштового відправлення, зазначеного у технологічній картці запитуваної послуги згідно з додатком 1 до Регламенту, та згідно з діючими тарифами УДППЗ «Укрпошта».

6. Адресування поштових відправлень здійснюється відповідно до адрес, зазначених в інформаційних картках послуг згідно з додатком 2 до Регламенту.

7. Оплата пересилання поштових відправлень з документами на адреси суб’єктів надання адміністративних послуг та на адреси заявників, користування супутніми послугами здійснюється заявником за тарифами на послуги поштового зв’язку, діючими на момент надання послуги.

Варто наголосити, що заповнюючи заяву, громадянин зазначає, яким чином він хоче отримати відповідь: кур’єрською доставкою, поштою або безпосередньо в реєстраційній службі.



Перелік адміністративних послуг Укрдержреєстру через УДППЗ «Укрпошта»:

Послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

1. Проставляння апостиля на офіційних документах про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців

1. Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

2. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

3. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням.

4. Державна реєстрація юридичної особи.

5. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.

6. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

7. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

8. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та не пов'язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи.

9. Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

1. Надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

2. Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

3. Видача виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

З додатковою інформацією щодо надання адміністративних послуг через відділення УДППЗ "Крпошта" Ви можете ознайомитися за посиланням - http://www.ukrposhta.com/www/upost.nsf/(documents)/6C7A25C4ABE3C382C2257BC0004D67BB
 

Довідкова служба 0 800 500 440