- 2012 Червень
- 2012 Липень
- 2012 Серпень
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
19:26 Хто здійснює державну реєстрацію права власності на придбану квартиру на підставі договору купівлі-продажу? | |
Державна
реєстрація права власності на квартиру, що виникло на підставі договору
купівлі-продажу, проводиться нотаріусом, який посвідчив такий договір. Так,
для державної реєстрації права власності на таку квартиру нотаріусу необхідно
подати наступні документи: заяву про державну реєстрацію; копію документу, що посвідчує особу заявника; копію реєстраційного номера облікової картки
платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків
(крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання
відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника
податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має
відмітку в паспорті громадянина України); документ,
що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав; документ
про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати
державного мита); договір купівлі продажу нерухомого майна. Начальник реєстраційної
служби
Миколаївського РУЮ І.І.Данилко | |
Переглядів: 1060 | Додав: alina |
Всього коментарів: 0 | |